Esteu aquí

L’Ajuntament del Prat convoca un concurs públic per a la direcció del teatre L’Artesà

convocatòria Lartesa

dimecres, 1 agost, 2018 - 12:30

L’any 2017 van iniciar-se les obres de recuperació d’aquest antic teatre que preveu reobrir les portes la primavera de 2019. L’Artesà serà un equipament viu que oferirà activitats diverses: espais de formació, de pràctica, de creació i una programació estable, accessible i de qualitat amb unes condicions tècniques immillorables que permetran acollir produccions de teatre, dansa, circ i música.

L’Artesà esdevindrà també el node central i articulador del sistema d’Arts en viu, el nou programa descentralitzat, en xarxa i sostenible, que posa en funcionament l’Ajuntament del Prat, amb l’objectiu d’harmonitzar i connectar els equipaments que treballen en l’àmbit de les arts escèniques i la música a la ciutat.

Tal i com recomanen els codis de bones pràctiques, l’Ajuntament del Prat ha obert aquesta convocatòria pública per triar la direcció encarregada de reobrir i liderar aquest equipament. El concurs inclou 3 lots: la direcció del teatre, la gestió de l’oficina tècnica i els serveis tècnics de l’espectacle. Els contractes tindran una durada màxima de 4 anys.

Per prendre-hi part, les persones o empreses interessades han de presentar un projecte que s’adeqüi als objectius fixats al projecte cultural i també a la missió i objectius del sistema d’Arts en Viu.

El 13 de setembre es convoca una sessió informativa pública per resoldre dubtes en la redacció dels projectes i la documentació a presentar per part de les persones i les empreses interessades, donat que el termini de presentació de propostes restarà obert fins el proper 2 d’octubre.

Convocatòria del concurs

Informació sobre el sistema d'arts en viu

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 6 febrer, 2026 - 10:30

La Sala Petita de L’Artesà passa a dir-se Sala Josep Costa en homenatge al fundador del Teatre Kaddish

L’acte va tenir lloc el dissabte 31 de gener al vestíbul del Teatre L’Artesà...

divendres, 6 febrer, 2026 - 10:00

5 claus per entendre el món al 2026

La primera sessió del Cicle Coordenades al Centre Cívic Palmira Domènech...

dimecres, 4 febrer, 2026 - 09:30

Del fang al plat: una experiència creativa que uneix ceràmica, gastronomia i comunitat

Un projecte de vuit setmanes al Centre Cívic Palmira Domènech que culmina amb...