Esteu aquí

L'Ajuntament crea 45 nous horts urbans municipals

Per a persones d'entre 18 i 60 anys

dijous, 8 gener, 2015 - 12:00

L'any 2007 la regidoria de la Gent Gran de l'Ajuntament del Prat va posar en marxa el projecte d'horts lúdics per a aquest col·lectiu. Davant d'aquesta bona experiència, l'Ajuntament crea ara 45 nous horts urbans al camí de la Bunyola, al costat dels horts urbans per a gent gran, destinats a altres col·lectius.

Els horts urbans estan dissenyats per a l’ús agrícola (inclòs el conreu de plantes de jardineria), amb finalitat no lucrativa.

Els joves d'entre 18 i 30 anys, així com les persones amb edats compreses entre els 31 i els 60 anys podran accedir a gestionar un dels horts. En el moment de l'adjudicació de les parcel·les, les persones que estiguin en situació d'atur tindran preferència. A més a més hi haurà 5 horts més de caràcter social gestionats per l'Ajuntament.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 15 de gener a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana (OIAC, Casa de la Vila). En cas que haguessin més demandes que parcel·les, l'adjudicació es farà després d'un sorteig públic.

Podeu consultar tota la informació referent a la sol·licitud, criteris de participació, procediment, sorteig i preus públics a l'oficina virtual de l'Ajuntament.

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dimarts, 7 octubre, 2025 - 13:30

En marxa una nova edició de Ciutats Defensores dels Drets Humans al Prat

Ciutats Defensores dels Drets Humans és un projecte coordinat pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament i ges...

dimarts, 7 octubre, 2025 - 13:00

Com completar els estudis de cicles formatius d’FP que s’extingeixen

El termini per fer la inscripció finalitza el 15 d’octubre