Esteu aquí

L'Ajuntament contracta a 10 joves en pràctiques

Dins el programa europeu de Garantia Juvenil

Garantia Juvenil

La tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Comerç i Ocupació, Marta Mayordomo, s'adreça als joves contractats.

dijous, 17 novembre, 2016 - 10:45

Les elevades taxes d'atur i les dificultats de trobar una ocupació digna per part de les persones joves són una de les preocupacions més importants de la societat actual i un risc per al seu futur.

Al Prat hi ha unes 700 persones menors de 30 anys en situació d'atur, amb qualificacions tant baixes com altes, que volen accedir a una primera feina que, un cop aconseguida, sovint els costa de mantenir.

El programa europeu de la Garantia Juvenil i la seva aplicació a Catalunya constitueix una bona oportunitat per donar un nou impuls a les polítiques públiques que s'estan aplicant per reduir els impactes negatius de l'atur entre els i les joves i promoure les oportunitats d'ocupació d'aquest col·lectiu.

6 mesos a jornada completa

En aquest context, l'Ajuntament del Prat ha obtingut del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya (SOC) una subvenció de 110.000 € destinada a la contractació en pràctiques de 10 joves beneficiaris de la Garantia Juvenil, durant un període de 6 mesos a jornada completa.

Es tracta de joves del Prat amb una formació docent elevada, que estaven a la recerca de la seva primera experiència laboral i que adquiriran experiència laboral pràctica en diferents serveis municipals.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 16 febrer, 2026 - 09:45

Joves amb Futur posa en marxa els tastets d’oficis 2026

Un programa gratuït d’orientació i descobriment professional per a joves de...

divendres, 13 febrer, 2026 - 11:30

Canon comparteix les claus dels seus processos de selecció a la Trobada amb Empreses al Prat

Rut Díez Bonillo, HR Manager de Canon EMEA, apropa el funcionament del...

dimarts, 10 febrer, 2026 - 11:15

L’Ajuntament del Prat dona la benvinguda a 11 persones contractades en el marc del programa Treball als Barris

Una iniciativa de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic per fomentar l’ocupació...