dijous, 1 agost, 2002 - 02:00
A demanda de l'Ajuntament, i gràcies a un conveni entre la distribuïdora Disbesa i l'ONG Setem, les màquines expenedores de begudes calentes de l'Ajuntament només ofereixen cafè de comerç just. En total es faran unes 20.000 consumicions anuals a través de sis màquines expenedores, que s'aniran ampliant.
dijous, 25 juny, 2026 - 13:45
dilluns, 15 juny, 2026 - 14:15
divendres, 12 juny, 2026 - 14:30