Esteu aquí

L'Ajuntament analitza la despesa energètica dels edificis municipals

L'objectiu és estalviar energia tot fent els edificis més eficients

dimecres, 16 gener, 2013 - 12:47

L’Ajuntament farà durant aquest any un monitoratge energètic a quatre edificis municipals, consistent a mesurar la despesa d’energia per comprovar quins aspectes es poden millorar i fer així els edificis més eficients.

D’altra banda, també aquest any s’aplicaran les mesures derivades de les auditories energètiques que es van fer l’any passat en 11 edificis municipals. Algunes de les mesures ja s’han començat a aplicar perquè no necessiten cap inversió. La resta s’aniran implementant al llarg d’aquest any 2013.

Formació al personal municipal
Aquesta setmana s'està fent als treballadors municipals de manteniment i serveis urbans un cus de bones pràctiques energètiques a l’edifici. Una formació que es vol fer a tot el personal municipal al llarg de l’any.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...