Esteu aquí

L'Ajuntament activa dispositius contra el fred

L'Ajuntament ha posat en marxa diversos dispositius per evitar problemes durant l'onada de fred.

dijous, 9 gener, 2003 - 01:00

L'Ajuntament del Prat ha activat diversos dispositius per fer front als possibles problemes que pugui provocar a la ciutat l'arribada de l'onada de fred centreeuropeu que han previst els meteoròlegs.
Pel que fa a la seguretat viària, la Policia Local disposa d'un contingent de quatre tones de sal per estendre-la sobre les calzades en cas necessari, per evitar que aquestes es gelin. La Policia, que ja disposa d'un camió per fer aquesta tasca, està en contacte amb una empresa química del polígon Pratenc, Clariant, que, si fos necessari, podria fornir de més sal. Durant l'onada de fred també se suspendrà el reg per aspersió dels carrers, per evitar que l'aigua quedi congelada. També Aigües del Prat estarà alerta per evitar qualsevol incidència que les baixes temperatures puguin provocar en la xarxa de subministrament d'aigua potable.
D'altra banda, l'àrea municipal de Serveis Socials té reservades diverses habitacions en pensions de la ciutat per si fos necessari portar-hi persones necessitades d'un sostre durant l'onada de fred.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 19 maig, 2026 - 09:30

Healthy/Offline Families: un estiu per compartir hàbits saludables en família

Les activitats son gratuïtes i les inscripcions s’obren a partir de l’1 de...

dijous, 14 maig, 2026 - 12:30

El curs sobre hàbits saludables tanca la seva primera edició amb aforament complet

La primera edició del curs Hàbits saludables: autocura i resiliència per a...

divendres, 8 maig, 2026 - 12:00

Dimarts comencen les inscripcions als casals i colònies d’estiu 2026

Consulteu el catàleg d’activitats, prepareu el vostre usuari d’accés a la...