Esteu aquí

L’aigua de la platja continua excel·lent

Les anàlisis efectuades el passats 2 de setembre confirmen l'excel·lent estat de l’aigua a la platja del Prat.

divendres, 6 setembre, 2024 - 13:30

Les darreres proves de la qualitat de l’aigua han corroborat que continua en condicions òptimes per al bany. Els resultats mostren que la qualitat de l’aigua s’ajusta als estàndards establerts per la Directiva Europea. L'Agència Catalana de l'Aigua fa controls periòdics a la platja de Can Camins per garantir que no hi hagi contaminants microbiològics perillosos per a la salut. A més, les proves indiquen que la temperatura de l’aigua és de 25 ºC.

Aquests resultats formen part del programa de vigilància i informació sobre la qualitat de les aigües de bany a Catalunya, amb un control quinzenal que garanteix la seguretat dels banyistes.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...