Esteu aquí

L'aeroport farà jornades de portes obertes a la nova terminal T1

Les visites es faran entre els mesos d'abril i maig.

dimecres, 15 abril, 2009 - 10:00

Aeropuertos Españoles y Navegación Aérea (Aena) ha organitzat sis jornades de portes obertes a la nova terminal T1, perquè la ciutadania de l’entorn aeroportuari que ho desitgi pugui conèixer les futures instal·lacionsabans de la seva posada en funcionament, prevista per a la temporada d’estiu d’aquest any.

Els dies escollits per a aquestes jornades són el 18 i 19 d’abril i el 23, 24, 30 i 31 de maig; i l’horari serà de 16 a 19 h en el cas dels dissabtes i de 10 a 13 h els diumenges.

La visita podrà fer-se prèvia cita a través del telèfon 902 61 19 49, que estarà operatiu a partir d’aquest dijous, dia 16 d’abril. Les persones que facin la visita seran traslladades de forma gratuïta a través d’autobusos que sortiran des de la plaça d’Espanya de Barcelona i que, després de la visita, les tornaran al mateix punt d’inici.

En total seran 3.000 les persones que podran participar en aquestes jornades, ja que el número està limitat per qüestions de seguretat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...