Esteu aquí

L'AE Prat comença l'any guanyant, i el CB Prat ho fa perdent

TEMES: Esports

Els del futbol ja són a la cinquena posició de la classificació, mentre que els del bàsquet són cuers.

dilluns, 5 gener, 2009 - 09:42

Futbol
L’Associació Esportiva Prat ja és a la cinquena posició del grup cinquè de Tercera Divisió, a només quatre punts de la zona d’ascens a Segona B. El triomf de diumenge a Palamós per 0 gols a 3 tanca la millor primera volta del conjunt que entrena Manolo Márquez en aquesta categoria.

Cirio en dues ocasions i Javi Lara van ser els artífexs de la golejada als del Baix Empordà. El Prat començarà diumenge la segona volta de la lliga contra el líder de la categoria, l’Hospitalet.

Bàsquet
El Club Bàsquet Prat torna a baixar fins a l’última posició de la lliga LEB Argent, després de caure dissabte passat a la pista del Gestibérica Ciudad de Vigo.

Els pota blava van posar les coses difícils al conjunt gallec i van tenir opcions de triomf fins al final, amb Marc Rubio com a màxim encistellador del partit amb, 17 punts. Però el Vigo va vèncer finalment per 75 a 64.

L’equip de Josep Maria Raventós tanca la primera volta de la competició amb un balanç d’onze derrotes i quatre victòries. Rebrà dissabte el Caja Rioja al pavelló Joan Busquets en el primer encontre de la segona volta.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...

dimecres, 25 març, 2026 - 13:15

Els serveis tècnics continuen treballant en la reparació de la piscina del CEM Sagnier

Després de la fallida elèctrica de diumenge, la sala de fitness i les...