Esteu aquí

A l’abril tornaran els tallers a l’aire lliure per a la gent gran

Es faran amb totes les mesures sanitàries necessàries

dilluns, 15 març, 2021 - 14:15

A partir del mes d’abril, el Programa de Lleure de la Gent Gran reprendrà algunes de les seves activitats a l’aire lliure, com són els tallers d’activitat física, ioga o ball, entre altres.

L’objectiu d’aquesta represa d’activitats és continuar promovent l’envelliment actiu entre la gent gran de la ciutat per tal de mantenir les seves rutines saludables. Les activitats es duran a terme sempre respectant rigorosament les mesures sanitàries establertes.

Els tallers es realitzaran, principalment, al terrat del Centre Cultural El Remolar, en horari de matí de 9:30 a 13:00 h.

Per a més informació us podeu adreçar al Punt de la Gent Gran de Cases d’en Puig (pl. Agricultura, 4), enviant un correu electrònic a puntgentgran@elprat.cat o bé trucant al telèfon 93 379 00 50 (ext. 5616).

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:15

El Prat destina 5.000 euros a la reconstrucció de Veneçuela després del terratrèmol

L'Ajuntament també posa a disposició dels afectats suport psicològic i s...