Esteu aquí

La zona verda d'aparcament a la platja s'activarà el dia 1 de juny

Durant la segona quinzena de maig es farà l'enviament per correu dels distintius de resident

dijous, 19 abril, 2018 - 12:45

El proper dia 1 de juny s'habilitarà de nou, per cinquè any, la zona verda d'aparcament a la platja del Prat. 

Les persones empadronades a la ciutat, titulars de vehicles registrats al municipi i amb les característiques previstes en l'Ordenança Fiscal nº 23, podran aparcar-hi gratis. 

La zona verda abasta tots els aparcaments de la platja, que així queden controlats i regulats amb tarifes diferents: per als vehicles amb distintiu de resident serà gratis, mentre que per a la resta funcionarà com una zona blava amb tarifes horàries (1,5 € per hora).

Rebran el distintiu durant la segona quinzena de maig aquelles persones empadronades al municipi que siguin titulars d'un automòbil que tributi a l'Ajuntament del Prat en conceptes d'impost de vehicles (IVTM) i que estigui al corrent del pagament de l'esmentat impost.

On i com enganxar el distintiu?

El distintiu s'ha de posar a la part inferior dreta del parabrisa del vehicle des de l'interior, desenganxant-lo del full de suport i assegurant-se que la matrícula del vehicle queda ben visible.

En cas de no rebre el distintiu cal posar-se en contacte amb l'empresa municipal Prat Espais, a l'avinguda de l'Onze de Setembre, 82-84 per tal de demanar-la.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...

dimarts, 5 maig, 2026 - 11:15

Es posa en servei la renovació del carrer Enric Borràs, amb voreres més amples, millor accessibilitat, més arbres i infraestructures renovades integralment

La reforma ha suposat una inversió d’1,5 milions d’euros i ha permès entre d...