Esteu aquí

La Unificación Prat de futbol, nou equip de la Segona Territorial

TEMES: Esports

Altres equips de futbol de la ciutat també aconsegueixen l'ascens de categoria.

dimarts, 19 maig, 2009 - 11:31

La Federació Catalana de Futbol va decidir, dilluns passat, que la Unificación Prat aconseguís l'ascens directe a la Segona Territorial com a millor segon classificat dels grups de la demarcació de Barcelona. D'aquesta manera, el conjunt entrenat per Toni Díaz torna, tres anys després, a aquesta categoria. La Unificación Prat ja no haurà de disputar el play-off d'ascens, eliminatòria que havia perdut en els darrers dos anys.

Altres ascensos
A més, el futbol pratenc continua d'enhorabona. La Unificación Prat femení ja havia aconseguit l'ascens a la Primera Categoria Catalana, també com a millor segon.

I el Cadet C de l'AE Prat, entrenat per Pepe Gea i Jose Garcia, ha aconseguit l'ascens a 1era Divisió. Els cadets han quedat campions amb 165 gols a favor i només 14 en contra.

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 juliol, 2026 - 23:30

La semifinal del Mundial que jugarà Espanya es podrà seguir en una pantalla gegant a la plaça de Catalunya

L’Ajuntament la instal·larà per seguir la semifinal que disputaran les...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dijous, 30 abril, 2026 - 13:15

Obertes les inscripcions per a la cursa que Damm organitza al Prat el proper 13 de juny

La prova, de 5 km, sortirà i acabarà a la Granja de la Ricarda, on hi haurà...