Esteu aquí

La tuneladora de la línia L9 del metro arriba a la pl. Catalunya

Hi estarà aturada un mes per tasques de manteniment.

dimecres, 22 octubre, 2008 - 10:29

La tuneladora de la línia L9 del metro que forada el subsòl del Prat ja ha arribat a la plaça de Catalunya provinent de l'av. de l'Onze de Setembre. En aquest punt, la màquina estarà aturada durant un mes perquè els tècnics duguin a terme tasques de manteniment abans que continuï el traçat cap a la futura estació intermodal.

Pel que fa al tram que enllaça amb les terminals de l'aeroport, el túnel estarà totalment enllestit durant el primer trimestre de l’any que ve.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...