Esteu aquí

La tuneladora de la línia L9 del metro arriba a la pl. Catalunya

Hi estarà aturada un mes per tasques de manteniment.

dimecres, 22 octubre, 2008 - 10:29

La tuneladora de la línia L9 del metro que forada el subsòl del Prat ja ha arribat a la plaça de Catalunya provinent de l'av. de l'Onze de Setembre. En aquest punt, la màquina estarà aturada durant un mes perquè els tècnics duguin a terme tasques de manteniment abans que continuï el traçat cap a la futura estació intermodal.

Pel que fa al tram que enllaça amb les terminals de l'aeroport, el túnel estarà totalment enllestit durant el primer trimestre de l’any que ve.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...