Esteu aquí

La Trobada de Dones omple els tallers amb més de 100 inscrites

TEMES: Persones,Dones

La conferència inaugural, la de conclusions i la xerrada sobre els esforços de l'Arxiu Municipal per a la recuperació de la memòria de les dones al Prat són d'entrada lliure.

divendres, 19 setembre, 2008 - 11:00

La inscripció a la Trobada de Dones al Prat, que es fa aquest dissabte 20 de setembre al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa ha estat un èxit de participació.

S'ha superat amb escreix el centenar de dones inscrites, i els tallers ja estan al màxim de la seva capacitat.: Mercat de treball (24 inscrites); De dos mons (22); Connectant amb el nostre cos (47) i Microviolències (24).

Cal destacar l'èxit de la ludoteca infantil, que sempre s’ofereix a la Trobada de Dones per tal de facilitar la conciliació de la vida personal i familiar, amb 18 nens i nenes inscrites.

Recordem que tot i que la inscripció als tallers és tancada des del dilluns passat, totes aquelles persones que vulguin assistir a la inauguració (10 h), conferencia inaugural (10.30 h), conclusions (16 h) i xerrada sobre els esforços de l'Arxiu Municipal per la recuperació de la memòria de les dones al Prat (17.30 h), estan convidades a assistir-hi perquè són d'entrada lliure.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...