Esteu aquí

La targeta client ja és a més de 100 comerços

Des del gener, més de 1.500 persones del Prat la fan servir en les seves compres.

dimarts, 7 febrer, 2006 - 14:41

Fent servir la targeta client Prat Gran Comerç en el centenar llarg d'establiments comercials i botigues adherides, ens podem estalviar l'1% de la despesa total de la compra.

A cada compra, aquest valor es va dipositant a la targeta, amb la qual es pot fer ús de l'import econòmic acumulat en qualsevol establiment adherit a la xarxa.
 
Les persones que vulguin sol·licitar la targeta client ho poden fer directament en els establiments adherits que presenten la marca Prat Gran Comerç.

Per a més informació, truqueu al telèfon 934 784 425.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 20 març, 2026 - 11:00

El nou Integral Plus que afavorirà la inserció directa al món laboral i l’ocupació dels residents al Prat de Llobregat

Ajuts per a la contractació indefinida i la formació de persones en situació...

divendres, 13 març, 2026 - 09:15

L’Ajuntament obre una línia de subvencions per fomentar la contractació de persones en situació d’atur

Els ajuts volen impulsar una ocupació de qualitat i reduir les desigualtats...

dilluns, 9 març, 2026 - 13:00

Subvencions municipals per impulsar activitats de promoció del comerç urbà

Les associacions de comerciants poden rebre suport econòmic per organitzar...