Esteu aquí

La sessió de teatre solidari "La bella i la bèstia" recull 417 kg d'aliments

També recapta 1.100 € per a un projecte solidari a Madagascar

dijous, 16 abril, 2015 - 16:45

La representació de l'obra "La bella i la bèstia" a càrrec del grup "La fàbrica de contes" va recaptar, dissabte passat, uns 417 kg d'aliments per al Punt Solidari (banc d'aliments del Prat) i 1.100 € per al projecte "Salut i escola a Madagascar".

El preu de l'entrada eren 3 € i 1 kg d'aliments, com a mínim (preferiblement llet, oli, tonyina o productes d’higiene).

"La fàbrica de contes" és un grup de voluntariat, creat pel Centre de Normalització Lingüística del Prat de Llobregat, que treballa conjuntament amb l’Ajuntament del municipi per fomentar l’ús del català a la ciutat i està format per un grup de pares i mares vinculats a les escoles a través de les AMPA o són monitors de menjador.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 15:00

El projecte La Ciutat Revelada fa créixer la comunitat fotogràfica al voltant del laboratori analògic de Jardins de la Pau

Dedicat enguany a "El relat industrial dels marges", el projecte ja ha...