dilluns, 27 octubre, 2008 - 10:45
La forta pudor que, des del divendres passat, se sent als voltants de l'estació de Renfe la produeix l'adob orgànic que Adif ha abocat a la capa de terra que cobreix la llosa sota la qual es troben les vies del tren soterrades. Segons com bufa el vent, la pudor s'estén a bona part del nucli urbà.
La mesura d'Adif pretén adobar la terra per afavorir una plantació vegetal que té prevista.
L'Ajuntament lamenta que Adif decidís abocar l'adob divendres, de manera que ha estat tot el cap de setmana sense ser distribuït i ni barrejat amb la terra, fet que ha afavorit que la pudor s'escampés encara més.
La mala olor anirà desapareixent progressivament en els propers dies, a mida que l'adob es vagi mesclant amb la terra.
divendres, 23 maig, 2025 - 10:30
Es tracta d'un joc ideat per la cooperativa pratenca Domingo Recreativos que posa en valor la biodiversitat i la importància de preservar aquests espais
El proper cap de setmana, en el marc de la celebració del Dia Mundial de la Biodiversitat, els espais naturals del Riu – Cal Tet – Ca l’Arana, al Delta del Llobre...divendres, 23 maig, 2025 - 09:30
divendres, 23 maig, 2025 - 08:30