Esteu aquí

La pudor als voltants de l'estació és d'adob orgànic abocat per Adif

L'ens públic Adif ha abocat adob orgànic a la capa de terra que cobreix la llosa situada sobre les vies del tren, amb la intenció d'afavorir l'aparició de vegetació.

dilluns, 27 octubre, 2008 - 10:45

La forta pudor que, des del divendres passat, se sent als voltants de l'estació de Renfe la produeix l'adob orgànic que Adif ha abocat a la capa de terra que cobreix la llosa sota la qual es troben les vies del tren soterrades. Segons com bufa el vent, la pudor s'estén a bona part del nucli urbà.

La mesura d'Adif pretén adobar la terra per afavorir una plantació vegetal que té prevista.

L'Ajuntament lamenta que Adif decidís abocar l'adob divendres, de manera que ha estat tot el cap de setmana sense ser distribuït i ni barrejat amb la terra, fet que ha afavorit que la pudor s'escampés encara més.

La mala olor anirà desapareixent progressivament en els propers dies, a mida que l'adob es vagi mesclant amb la terra.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 18:00

La Capsa, 30 anys connectant persones i inquietuds artístiques

Aquest mes de juny estem d'aniversari i ens espera un any ple de celebració!

divendres, 13 juny, 2025 - 12:00

"A la fresca": converses per compartir, aprendre i pensar juntes

La proposta del Centre Cívic Palmira Domènech convida a sortir al carrer i...