Esteu aquí

La previsió de ventades obliga a suspendre les activitats a l'aire lliure

Des de les 18h de dijous fins a les 12h de divendres

dijous, 29 gener, 2015 - 12:30

El Centre de Coordinació operativa de Catalunya (CECAT) ha activat l'Alerta del Pla de Protecció Civil de Catalunya per vents (document enllaçat a peu de pàgina).

Els valors de vent previstos a l'àrea geogràfica del Prat a partir d'aquesta tarda tenen un grau de perill alt (nivell 3 i 4), fet que implica la necessitat de suspendre totes les activitats a l’aire lliure, incloses les esportives i extraescolars.

Davant d'aquesta predicció meteorològica, la Direcció General de Protecció Civil recomana la suspensió de les activitats a l'aire lliure i el tancament d'espais públics. Seguint aquestes recomanacions s'ha procedit a suspendre les activitats en espais oberts previstes en instal·lacions municipals, des de les 18h d'avui dijous 29 de gener fins les 12h de demà divendres, dia 30.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 23 gener, 2026 - 10:00

Memòria col·lectiva i diversió garantida: els jocs tradicionals tornen a unir generacions

L'alumnat de l'INS Rosa Ribes Parellada apren dels jocs de sempre i els...
David Vicioso Adrià

dijous, 22 gener, 2026 - 18:00

David Vicioso pren el relleu de Rafa Duarte com a regidor de Policia Local

La convocatòria de noves places de policia, el desplegament de càmeres de...

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...