Esteu aquí

La pratenca Núria Muñoz, tercera d'Espanya en gimnàstica rítmica

TEMES: Esports

Gran paper de Club Escola Rítmica Prat als campionats d'Espanya de gimnàstica rítmica

dimarts, 19 abril, 2011 - 11:39

Els dies 15, 16 i 17 d’abril s'han celebrat els campionats d’Espanya de Gimàstica Rítmica base, en categoria individual, a Valladolid, amb grans resultats per a la gimàstica pratenca.

El Club Escola Rítmica Prat hi ha participat  amb cinc gimnastes: Elisabeth Baquerizas, Ana Barrachina, Ariadna Tixell, Laia Cuesta i Núria Muñoz. L’expedició del club pratenc ha tornat de terres castellanes amb una medalla. La gimnasta pratenca Núria Muñoz ha acabat com a tercera classificada en aquests campionats, medalla de bronze, pel seu exercici en la modalitat de cinta. Núria Muñoz va rebre una nota de 14.775 punts, la millor nota de la temporada per a la gimnasta del Prat.

Totes les gimnastes pratenques van quedar entre les 100 primeres classificades en uns campionats on hi participaven més de 200 gimnastes.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...
Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!