Esteu aquí

La Policia Local fa una campanya de control de la velocitat

Durant aquesta setmana, amb un vehicle equipat amb radar

dilluns, 19 agost, 2013 - 10:41

Durant aquesta setmana, i per tal de controlar que la velocitat sigui l’adequada i no s’ultrapassin els límits establerts legalment, la  Policia Local del Prat , tal com fa periòdicament, du a terme un pla específic de control de velocitat amb un vehicle equipat amb radar i es denunciaran aquells conductors que no respectin la normativa.

A la Llei de trànsit es recull que tot conductor és obligat a respectar els límits de velocitat establerts i a tenir en compte quantes circumstàncies concorrin en cada moment, amb la finalitat d’adequar la velocitat del seu vehicle a aquestes, de manera que sempre pugui aturar-lo dins dels límits del seu camp de visió i davant de qualsevol obstacle que pugui presentar-se.

Aquesta campanya, que finalitzarà el 25 d'agost, es fa de manera coordinada en l'àmbit de Catalunya amb els Mossos d'Esquadra de trànsit i les policies locals.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 desembre, 2025 - 11:15

El Prat presenta “Més Pratencs”, un projecte per transformar i modernitzar els polígons industrials

Una actuació estratègica que destinarà més d’1,2 milions d’euros a la...

dijous, 11 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova les jardineres de la ciutat

L’objectiu de l’actuació és millorar notablement les jardineres de la ciutat...
Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta