Esteu aquí

La Policia Local fa una campanya de control de la velocitat

Mitjançant un vehicle amb radar i fins al 24 d'octubre

dilluns, 17 octubre, 2011 - 13:57

La Policia Local del Prat fa aquesta setmana una campanya especial de control de la velocitat mitjançant un vehicle equipat amb radar. La campanya, que durarà des d'avui i fins dilluns 24 d'octubre, vol controlar que la velocitat dels vehicles sigui l'adequada i no s'ultrapassin els límits establerts legalment. Es farà especial vigilància a les zones 30.

Un dels objectius de Policia Local és establir un conjunt de mesures i iniciatives per millorar la seguretat viària. En definitiva, establir les bases per a la convivència entre els vianants i els vehicles, i disminuir el nombre i la gravetat dels accidents de trànsit.

Per això és molt important, cara a respectar els vianants i a disminuir el risc d’accident, que el conductor adeqüi la velocitat del vehicle a les circumstàncies de cada moment.

A la Llei de trànsit es recull que tot conductor està obligat a respectar els límits de velocitat establerts i a tenir en compte quantes circumstàncies concorrin en cada moment, amb la finalitat d’adequar la velocitat del seu vehicle a aquestes, de manera que sempre pugui aturar-lo dins dels límits del seu camp de visió i davant de qualsevol obstacle que pugui presentar-se.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...