Esteu aquí

La Policia Local deté dues persones acusades de robar en un supermercat

Un dels detinguts ha ingressat a presó

dimarts, 12 novembre, 2019 - 12:00

La Policial Local del Prat ha detingut dues persones acusades d'haver intentat un robatori amb violència en un establiment comercial del carrer de la Carretera de la Marina de la nostra ciutat. Una d'aquestes persones ha acabat ingressant a presó.

Els fets es van produir dissabte a la tarda, quan les dues persones van intentar robar productes d'un supermercat emprant intimidació i violència contra una treballadora de l'establiment. Tot i que, inicialment, els presumptes autors van aconseguir fugir del lloc, gràcies a les descripcions facilitades per la víctima i diversos testimonis una patrulla de la Policia Local va poder localitzar-los i practicar-ne la detenció.

Posteriorment, quan els detinguts ja es trobaven a les dependències dels Mossos d'Esquadra, es va poder comprovar que una de les persones detingudes havia utilitzat una identitat falsa per tal d'intentar eludir una ordre de detenció i ingrés a presó que tenia vigent. Finalment, aquest ingrés es va poder produir.

Compartir

Noticies relacionades

Plenari abril

divendres, 25 abril, 2025 - 11:30

L’Ajuntament del Prat aprova inicialment l’ampliació a tots els comerços que reciclin la bonificació del 40% de la taxa de recollida de residus

El plenari municipal ordinari del mes d’abril també ha aprovat inicialment l...

divendres, 28 març, 2025 - 15:30

L'Ajuntament del Prat aprova de forma unànime una declaració institucional amb motiu del Dia Internacional del Poble Gitano

El text aprovat pel plenari destaca la importància de donar a conèixer la...

dijous, 27 març, 2025 - 20:15

L’Ajuntament del Prat reforça la inversió en el bon manteniment del clavegueram

El ple municipal aprova una declaració institucional amb motiu del Dia...