Esteu aquí

La Policia Local del Prat recomana evitar sortir de casa per la neu

Dificultats en la mobilitat de vehicles, importants retencions a la C31, suspesa la circulació dels autobusos de TMB i retards en rodalies de Renfe.

dilluns, 8 març, 2010 - 19:30

La tempesta de neu ha arribat al Prat. La nevada ha començat cap a quarts de dotze del matí i la neu ha començat a quallar sobre les quatre de la tarda, la qual cosa ha provocat la posada en marxa d'un dispositiu especial de la Policia Local. Tots els efectius del torn de tarda del cos treballen a la via pública, especialment en el control de la xarxa viària.

Problemes de mobilitat
La neu dificulta la mobilitat, tant al nucli urbà, a causa dels vehicles que rellisquen, com als accessos al municipi. L'autovia de Castelldefels, la C31, registra importants retencions a l’entrada de Barcelona i l’accés des del Prat ha quedat col·lapsat aquesta tarda.

A la costa s’ha tallat la circulació al passeig marítim, ja que les onades són intenses i han arribat fins i tot a la zona del Centre de Recuperació d’Animals Marins, el CRAM.

La Policia Local demana la màxima precaució i recomana no sortir de casa si no és per extrema necessitat, ja que es preveu que el temporal duri fins a ben entrada la nit.

Transport públic afectat
Pel que fa a les afectacions en el transport públic, el servei de Rodalies de Renfe ha interromput la majoria de línies i ara com ara només funcionen la R10, que enllaça amb l'aeroport, i la R2 Sud, que connecta Sant Vicenç de Calders i l’estació de França de Barcelona. Això sí, ho fan amb almenys 30 minuts de retard.

Els autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) han interromput la circulació totalment. 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 desembre, 2025 - 14:00

La Taula de Salut Comunitària del Prat fa balanç de l’any i mira cap al 2026

La sessió de tancament ha permès revisar la feina feta, compartir recursos en...

dijous, 18 desembre, 2025 - 19:15

L’Ajuntament fa un pas més per donar suport a les entitats de la ciutat

El Ple Municipal ha aprovat avançar a les entitats el 80% de les subvencions...

dijous, 18 desembre, 2025 - 14:15

Èxit d’assistència i participació en la 2a jornada de l’Escola Feminista

La jornada, presentada per l'alcaldessa, va comptar amb una taula rodona amb...