Esteu aquí

La Policia Local controla l'ús del mòbil durant la conducció

Des d'ahir i fins al 14 de novembre desplega una campanya intensiva de vigilància d'aquesta infracció.

dimarts, 9 novembre, 2010 - 09:21

Des d'ahir i fins al 14 de novembre proper, la Policia Local del Prat desplega una campanya intensiva de control de l'ús del telèfon mòbil durant la conducció.

Des del punt de vista de la seguretat viària, aquesta pràctica és una causa directa dels accidents de trànsit. La manca d’atenció a la conducció que es produeix quan es fa ús del telèfon mòbil mentre condueix contribueix a l’augment de l’accidentalitat.

A les vies urbanes el perill encara és més alt, ja que s'hi han de fer més maniobres que en carretera.

Aquesta campanya de control s'emmarca dins d'una campanya més àmplia coordinada amb el Servei Català de Trànsit, per la qual cosa, aquests dies, els Mossos d'Esquadra de Trànsit i les policies locals de Catalunya tindran, com a una de les seves prioritats, el control d'aquestes infraccions.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...