Esteu aquí

La Policia Local controla el soroll del trànsit

Sancions de fins a 91 euros o immobilització del vehicle en els casos més greus.

dimarts, 8 juny, 2004 - 21:52

A partir de dimecres, 9 de juny, la Policia Local del Prat desenvoluparà una campanya intensiva sobre el control del soroll del trànsit. La campanya s'adreça als vehicles de dues rodes, principalment als ciclomotors, i pretén controlar els nivells de soroll que produeixen, reduir la contaminació acústica i sensibilitzar als usuaris d'aquests vehicles sobre la problemàtica i repercussions del defectuós funcionament dels tubs d'escapament i dels silenciadors, així com les conseqüències que tenen en la qualitat de vida de la resta de ciutadans.

A banda dels ciclomotors, també es controlaran la possibles infraccions que puguin cometre altres vehicles (per exemple, els turismes que circulen amb la música a tot volum amb les finestrestes abaixades).

Els infractors poden ser denunciats amb una multa de fins a 91 € i, si el soroll és molt elevat, podran ser immobilitzats els vehicles.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...