Esteu aquí

La platja naturista s’obre al públic

Afectada pel temporal Glòria es mantenia tancada per evitar riscos

divendres, 7 agost, 2020 - 09:00

La platja naturista es va veure afectada pel temporal Glòria i no garantia un bany segur, així que fins ara s'ha mantingut tancada, en espera que es regenerés amb sorra de forma natural, ja que com que es tracta d’una platja que està dins la Xarxa Natura 2000, no es pot aportar sorra artificialment.

Abans de l’obertura  s’han dut a terme diverses actuacions:

  • S’han reforçat els tancaments per impedir l’accés a la resta de platges protegides que no tenen ús públic, situades més al nord.
  • S’han instal•lat cartells informatius amb les recomanacions de seguretat i protecció de la COVID-19, com a la resta d’accessos de la platja.

 

Serveis

  • La platja disposa de papereres.
  • No hi ha servei de dutxa a causa del desnivell del terreny.
  • No hi ha servei de salvament així que cal que els usuaris actuïn amb precaució.
  • L’horari de pesca permès és de 20 h a 8h (nocturn)
  • L’equip d’agents cívics, de 9 a 20h, en coordinació amb la policia local durà a terme el servei de control d’aforament  i d’accessos, igual com a la resta de la platja.

 

Normes sanitàries

Com a la resta de platges cal seguir les normes sanitàries de protecció. Es poden consultar en aquest enllaç https://www.elprat.cat/turisme-i-territori/que-visitar/la-platja-del-prat

Compartir

Noticies relacionades

David Vicioso Adrià

dijous, 22 gener, 2026 - 18:00

David Vicioso pren el relleu de Rafa Duarte com a regidor de Policia Local

La convocatòria de noves places de policia, el desplegament de càmeres de...

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...