Esteu aquí

La platja del Prat renova la Bandera Blava

Aquesta distinció de qualitat la concedeix un jurat internacional

dimecres, 6 juny, 2012 - 16:08

El tram equipat de la platja del Prat, (davant la pineda de Can Camins, entre la rotonda d'accés al passeig de la platja i el CRAM), ha renovat per a un any més el distintiu de Bandera Blava que l'any passat va aconseguir per primera vegada.

Aquesta distinció de qualitat ambiental i de serveis l'atorga un jurat internacional format, entre altres organismes, per la Fundació d'Educació Ambiental (FEE) i les Agències de les Nacions Unides per al Medi Ambient i per al Turisme.

La Bandera Blava certifica que la platja disposa de la legalitat, accessibilitat, sanitat, neteja, seguretat, informació i gestió ambiental adients.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...