Esteu aquí

La periodista Laura Quinto guanya la Beca Fotografia i Societat

TEMES: Cultura

"Se l'han quedat els xinos!" és el projecte d'arts visuals becat enguany

dijous, 7 abril, 2011 - 09:43

La VI Beca Fotografia i Societat, que atorga el Centre Cívic Jardins de la Pau dins del projecte de promoció i dinamització de la fotografia, ja té projecte guanyador: "Se l'han quedat els xinos!", de la periodista i fotògrafa Laura Quinto.

El jurat, format per la coordinadora dels projectes educatius i expositius del Centre d'Art Torre Muntadas, Mariona Moncunill; un membre de l’Agrupació Fotogràfica Prat, Fernando Vecino; el guanyador de la V Beca, Xavier Esteban; i la dinamitzadora del projecte de fotografia del centre cívic, Sandra Navascúez, ha decidit per unanimitat el projecte al qual destinar la beca.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...