Esteu aquí

La música de Festa Major a Spotify

Enguany, la Festa Major aprofita els recursos 2.0 per apropar la festa a tothom

diumenge, 13 setembre, 2009 - 19:30

Enguany la Festa Major del Prat es submergeix en les xarxes socials per apropar la Festa Major des de diferents medis i aprofitant els recursos que ofereix la xarxa.

 

Un dels novedosos recursos que està triomfant darrerament és Spotify, www.spotify.com, una web que permet escoltar, on-line, un fons de música molt ampli només amb registre previ com a usuari, la instal·lació d'un petit software i una invitació.

 

Des de La Capsa hem creat una llista de reproducció per a que pugueu escoltar bona part de la música que sonarà durant les festes des d'aquesta pàgina web. Si ja esteu registrats només cal que copieu aquesta URL:

http://open.spotify.com/user/lacapsa/playlist/38swRMQYD6SdFEAoOSHpGG

 

Si encara no heu descobert Spotify, La Capsa compta amb 100 invitacions que es lliuraran a aquells que ho demaneu enviant un correu a l'adreça comunicacio@lacapsa.org  

 

La Festa Major del Prat ja sona!

 

 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 16:00

El 'Macetohuerto' del Ribera continua germinant

L’alumnat de l’IFE de Les Salines hi ha fet una nova formació, oberta a les...
centric_connexions_conflicte_2025

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:00

Els rituals: fil conductor del Connexions d'aquest any

El projecte que coordina el Cèntric, i en el que participen els instituts de...