Esteu aquí

La Maratest arriba diumenge al Prat per primera vegada

La cursa tindrà afectacions sobre el trànsit i els autobusos a la Carretera de la Platja

dimarts, 13 febrer, 2018 - 09:45

El proper diumenge 18 de febrer se celebrarà, per primer cop al Prat, la Maratest, una prova de referència en el calendari de curses a peu a nivell nacional. La Maratest, que fins ara es feia a Badalona, omple el buit que tenen els corredors a l’hora d’afrontar unes competicions més exigents, com és el cas de la marató o la mitja marató.

La Maratest proposa una cursa de 30 quilòmetres per preparar la Marató de Barcelona 2018, tres setmanes abans del gran esdeveniment, i també una cursa de 15 quilòmetres, per preparar una mitja marató.

La prova sortirà a les 9 h a la Granja de la Ricarda i es desenvoluparà pels espais del Parc Agrari (Carretera de la Platja, camí de València, camí de la Marina, B-203, cami de Cal Monés, ronda del Sud, parc Nou)

Afectacions sobre el trànsit

La realització d'aquesta prova esportiva comportarà el tancament de la Carretera de la Platja per a vehicles particulars i autobusos. L’accés estarà tancat entre les 8 i les 13 h.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...