Esteu aquí

La Maratest arriba diumenge al Prat per primera vegada

La cursa tindrà afectacions sobre el trànsit i els autobusos a la Carretera de la Platja

dimarts, 13 febrer, 2018 - 09:45

El proper diumenge 18 de febrer se celebrarà, per primer cop al Prat, la Maratest, una prova de referència en el calendari de curses a peu a nivell nacional. La Maratest, que fins ara es feia a Badalona, omple el buit que tenen els corredors a l’hora d’afrontar unes competicions més exigents, com és el cas de la marató o la mitja marató.

La Maratest proposa una cursa de 30 quilòmetres per preparar la Marató de Barcelona 2018, tres setmanes abans del gran esdeveniment, i també una cursa de 15 quilòmetres, per preparar una mitja marató.

La prova sortirà a les 9 h a la Granja de la Ricarda i es desenvoluparà pels espais del Parc Agrari (Carretera de la Platja, camí de València, camí de la Marina, B-203, cami de Cal Monés, ronda del Sud, parc Nou)

Afectacions sobre el trànsit

La realització d'aquesta prova esportiva comportarà el tancament de la Carretera de la Platja per a vehicles particulars i autobusos. L’accés estarà tancat entre les 8 i les 13 h.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...