Esteu aquí

La Lliçó Inaugural dóna el tret de sortida al curs escolar

Itziar González és l'encarregada de la ponència: Espais cooperatius per a la transformació de la ciutat. Es podrà seguir en directe per elprat.tv

dimecres, 28 agost, 2019 - 11:30

El  5 de setembre, al Cèntric Espai Cultural, tindrà lloc la Lliçó Inaugural 2019 - 2020. Un espai de retrobament i reconeixement de la comunitat educativa de la ciutat.

Enguany, Itziar González, arquitecta, ex-regidora del districte de Ciutat Vella de Barcelona, activista urbana, impulsora del Parlament Ciutadà, fundadora de l'Institut Cartogràfic de la Revolta i autora del llibre Revoltes, serà l’encarregada de la ponència, que es desenvoluparà sota el nom de “Espais cooperatius per a la transformació de la ciutat”.

En la segona part de l'acte, com ja és tradicional, es realitzarà el reconeixement al professorat amb 25 anys de docència a la ciutat i a l’alumnat que va obtenir les millors qualificacions acadèmiques de l'etapa postobligatòria del municipi al curs anterior. L’accés a la lliçó és amb invitació, condicionat a l'aforament de l'auditori.

Podeu seguir l'acte en directe a través de www.elprat.tv

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 maig, 2026 - 11:00

El talent investigador de l’alumnat del Prat, protagonista del 22è Fòrum de Treballs de Recerca

La trobada celebra la seva 22a edició posant en valor els millors projectes...

dimecres, 29 abril, 2026 - 09:00

La Comissió de seguiment de l’Acceleradora d’FP Dual es reuneix a Gavà

L’FP dual es consolida al Delta amb 53 empreses i 166 aprenents participants

divendres, 24 abril, 2026 - 12:00

L’Ajuntament inaugura la reforma de l’Escola d’Oficis i la nova coberta del CEM Estruch

L'Ajuntament ha invertit prop de 300.000 euros per homologar noves formacions...