Esteu aquí

La línia de Renfe a l'aeroport, "insuficient"

Segons un estudi de l'Associació per la Promoció del Transport Públic (PTP)

dijous, 6 novembre, 2003 - 01:00

La PTP ha realitzat un estudi sobre el funcionament de les línies de ferrocarril a la regió metropolitana de Barcelona i, entre les moltes conclusions que n'ha extret, destaca que la línia que comunica la capital catalana amb l'aeroport passant pel Prat "és insuficient i ofereix un servei defectuós, ja que el nombre de trens, que circulen cada 30 minuts, no satisfà la demanda de passatgers que es traslladen fins a l'aeroport", ha explicat el director de la PTP, Pau Noy, en declaracions a El Prat Ràdio.

L'associació, que considera que la línia de Vilanova funciona de manera acceptable, proposa un augment en el número de combois que circulen, a diari, fins a l'aeroport, o bé l'habilitació de trens amb major capacitat de passatgers.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...