Esteu aquí

La imatge de la Festa Major

El dissenyador pratenc Sergi Mañà és el creador del cartell d'enguany

dimarts, 18 juliol, 2017 - 15:30

Quan arriba setembre la ciutat es vesteix de Festa Major. Enguany la imatge ha estat realitzada pel pratenc Sergi Mañà. Es tracta d'un disseny ple de personatges engrescats i de colors que ens conviden a viure els dies de festa. Aquestes són les paraules de presentació del propi dissenyador: 

 

Hola!

Dibuixo d'ençà que en sóc conscient, si alguna vegada ho he sigut. He estudiat disseny a l'Escola Massana i al EASD Serra i Abella. Tinc un estudi petit al Prat, d'on sóc, on m'he criat i visc.

Quan t'arriba un encàrrec com aquest t'emociones. Són les Festes Majors del poble que t'ha vist créixer i per això necessites fer-ho tan bé com sigui possible. És molt difícil fer feliç a tothom i assumeixo que no es pot, però com a mínim treure'ls un somriure. És el que pretenc amb la imatge que he creat. Petites històries en un camí que va des del dia fins la nit que podrien passar al Prat i que componen una història més gran, durant les Festes Majors. 

M'agrada explicar històries dibuixant.

Sóc aprenent
Sóc potablava

Sergi Mañà - @lapizdeviaje

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 juliol, 2026 - 11:15

El true crime protagonitza una nova edició del Vermut de Sèries al Centre Cívic Palmira Domènech

Prop de 40 persones participen en una trobada conduïda per la periodista...

dijous, 9 juliol, 2026 - 16:30

"La Col·lectiva” es posa en marxa!

Inscripcions obertes fins al 4 de setembre

dimarts, 7 juliol, 2026 - 09:00

L'Escola d'Arts en Viu tanca el curs 25-26 amb un juny ple de música, teatre i dansa

Desenes de mostres, espectacles i concerts han permès a tot l'alumnat pujar a...