Esteu aquí

La Granja de la Ricarda, acabada per fora, a punt per omplir-se

El Ple municipal aprova una despesa plurianual de prop de dos milions d'euros per a l'adequació interior de la Granja.

dijous, 8 octubre, 2009 - 10:17

El Ple de l’Ajuntament ha aprovat una despesa plurianual de prop de dos milions d’euros per a l’adequació de l’interior de la Granja de la Ricarda, un cop Aena ja han enllestit les feines de reconstrucció de l'edifici, situat al sud del barri de la Barceloneta.

La Granja de la Ricarda acollirà diversos equipaments i serveis relacionats amb els espais naturals del delta del Llobregat i la seva explotació pedagògica i científica.

Aquest punt del Ple ha estat aprovat amb els vots a favor de l’equip de govern (ICV-EUiA i PSC) i Convergència i Unió, i l’abstenció del Partit Popular i d’Esquerra Republicana.


Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...