Esteu aquí

La gespa artificial del Sagnier, categoria Dues Estrelles de la FIFA

TEMES: Esports

Resisteix qualsevol clima i desgast i fa que les condicions de joc siguin similars a les de la gespa artificial

dimecres, 31 juliol, 2013 - 12:30

La nova gespa artificial del camp municipal de futbol del Sagnier ha obtingut la categoria de Dues Estrelles per part de la FIFA (Federació internacional de futbol).

Aquesta categoria representa un reconeixement a la qualitat de la nova gespa i distingeix els terrenys de joc que resisteixen qualsevol clima i desgast i on les condicions de joc són similars a les de la gespa natural. Les empreses instal·ladores i fabricants de la gespa es troben adherides a aquests estàndards de qualitat i són totalment responsables del procés d’instal·lació.

La categoria Dues Estrelles de gespa artificial imita al més exactament possible la gespa natural en el seu millor estat, amb criteris de rendiment molt estrictes. Així, sobre aquesta gespa s'hi poden disputar competicions nacionals i internacionals de futbol professional.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dilluns, 26 maig, 2025 - 14:15

Èxit del 19è Curs Infantil de Pesca del Grup de Pescadors La Seda “El Fartet”

El Grup de Pescadors La Seda “El Fartet” celebra enguany la 19a edició del seu curs infantil de pesca, una a...
Billar.jpg

dimarts, 6 maig, 2025 - 10:45

Històric ascens del Club Billar Prat a la Divisió d’Honor de la Lliga Catalana

El Club Billar Prat està d’enhorabona!!