Esteu aquí

La Generalitat millorarà l'autovia de Castelldefels al seu pas pel Prat

Adjudica per 1,9 milions d'euros les obres, que començaran a la primavera i duraran uns 4 mesos.

divendres, 20 febrer, 2009 - 09:15

El Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat ha adjudicat les obres de reforçament del ferm de la carretera C-31 (autovia de Castelldefels) en el tram de 5,2 km entre el nus de Bellvitge (l'Hospitalet) i l'accés a l'aeroport.

Els treballs, que començaran la primavera vinent i tindran una durada prevista de 4 mesos, tenen un pressupost d'1,9 milions d'euros.

Aquesta actuació inclourà les millores següents: estesa d’una nova capa de paviment, amb fresatges i sanejaments previs en els punts que ho requereixin; neteja d’alguns trams de col·lectors i  d'embornals; substitució de junts de dilatació en diverses estructures; millora de la senyalització horitzontal i vertical, barreres de seguretat i elements d’abalisament; tancament d'accessos directes a algunes finques per tal de millorar la seguretat viària i la funcionalitat de la C-31: i adaptació del recorregut de les línies d’autobús.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 22 gener, 2026 - 11:15

Suspesa la ZBE al Prat i a la resta de l’àrea metropolitana mentre Rodalies no funcioni

La mesura es pren seguint indicacions de la conselleria de Territori i busca...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:45

S’inicien les obres de reurbanització del carrer Serra del Cadí

Els treballs, que s’allargaran aproximadament deu mesos, renovaran serveis,...

dijous, 15 gener, 2026 - 11:30

Arrenca la nova campanya anual de plantació d’arbrat urbà a la ciutat

Es plantaran 340 arbres de 43 espècies diferents en 375 punts per reforçar la...