Esteu aquí

La Generalitat anuncia la propera licitació del pont del Pratenc

El darrer Ple municipal del Prat ho havia reclamat per segona vegada.

dimecres, 30 abril, 2008 - 10:52

La Govern de la Generalitat ha aprovat el Pla econòmic i financer (PEF) de l'empresa pública GISA (Gestió d'infraestructures, SA), amb obres en en infraestructures per valor de 4.446 milions d’euros per al període 2008-2015

Entre els diferents projectes que s'encarregaran a GISA hi figura el pont del Pratenc, que ha de connectar el nucli urbà del Prat amb els polígons industrials de l'altra banda del riu: Pratenc i ZAL-Prat, i que està pressupostat en 23 milions d'euros.

L’aprovació d’aquest PEF respon a la voluntat del Govern d’agilitar la licitació i la producció d’obra pública, en el marc del Pla de dinamització de l’economia catalana i de suport als sectors socials més afectats per la desacceleració econòmica, recentment aprovat.

En el darrer Ple municipal, tots els grups polítics amb representació van aprovar una moció en què reclamaven a la Generalitat, per segona vegada, la licitació d'aquesta obra.

Compartir

Noticies relacionades

AMBICI

dimarts, 13 gener, 2026 - 16:45

Descobrir el Prat i el Delta en bicicleta elèctrica, més fàcil amb AMBici

L’abonament flexible d’un, dos o tres dies permet als visitants moure’s de...

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...