Esteu aquí

La Comissió Europea atorga el premi New European Bauhaus 2022 al projecte de regeneració de les dunes de les platges metropolitanes

L’entitat reconeix la feina de l’AMB en les platges metropolitanes, entre elles, la del Prat, per la recuperació i la gestió de les dunes així com la implicació ciutadana en aquestes tasques.

Dunes metropolitanes

divendres, 22 juliol, 2022 - 09:00

L’Àrea metropolitana ha rebut el premi New European Bauhaus 2022 per la gestió de les dunes de les platges metropolitanes. Es tracta d’un prestigiós guardó que reconeix tots aquells projectes que treballen per la cura i reconnexió de la natura.

En el cas del Prat, aquest projecte s’ha articulat a través del programa de servei comunitari. Enguany, han participat dos grups de l’Institut Ribera baixa, dos grups de l’Estany de la Ricarda i un grup del Baldiri Guilera. Més d’una desena d’alumnes han fet jornades de plantació dunar i la retirada de plantes exòtiques a la pineda de Can Camins.

Aquesta és només una proposta dins el ventall d’activitats del catàleg educatiu que s’organitza des de l’Ajuntament del Prat i que s’ofereixen a les escoles cada curs escolar.  

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...