Esteu aquí

La colla musical de Diables torna a guanyar el Concurs de Percussió

TEMES: Cultura

La colla pratenca ha estat declarada la millor en la categoria Tradicional.

dimecres, 30 juny, 2010 - 11:14

La colla de músics dels Diables del Prat han tornat a guanyar, com ja van fer l'any passat, el Concurs de Percussió de Barcelona, en la categoria Tradicional.

Els més grans (Quique, Pol, Alexandra, Borja, Lídia, Alex, Gemma, Adrià, Anna, Sheila i Raúl) van superar la primera eliminatòria per arribar a la final, acompanyats pels cops de baqueta dels més menuts (Joan, Josep, Elsa, Ramit, Sunil, Marina, Joan S., Gemma, Eloi, Joel i Jaume). Ja a la final, el ball dels quatre diables (Ceci, Sergi, Carles i Sergi) va aconseguir la victòria per a la colla pratenca.

A més del reconeixement del jurat, el del públic i el de la resta de colles, el premi per al grup de percussió dels Diables del Prat serà poder tornar a obrir el Correfoc de les Festes de la Mercè de Barcelona, el proper mes de setembre.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dimecres, 4 març, 2026 - 10:00

Nova edició de la Conflujam de joves a L'Escola d'Arts en Viu

Pràctica artística interdisciplinar en format de laboratori d'experimentació

dimarts, 3 març, 2026 - 18:00

Quatre grups nous s'afegeixen a la Guia Sonora del Prat!

Azúcar de Caña, Teen Marcianas, Chicken y Los Cocina i Marisa Ocaña Quartet...