Esteu aquí

La colla musical de Diables torna a guanyar el Concurs de Percussió

TEMES: Cultura

La colla pratenca ha estat declarada la millor en la categoria Tradicional.

dimecres, 30 juny, 2010 - 11:14

La colla de músics dels Diables del Prat han tornat a guanyar, com ja van fer l'any passat, el Concurs de Percussió de Barcelona, en la categoria Tradicional.

Els més grans (Quique, Pol, Alexandra, Borja, Lídia, Alex, Gemma, Adrià, Anna, Sheila i Raúl) van superar la primera eliminatòria per arribar a la final, acompanyats pels cops de baqueta dels més menuts (Joan, Josep, Elsa, Ramit, Sunil, Marina, Joan S., Gemma, Eloi, Joel i Jaume). Ja a la final, el ball dels quatre diables (Ceci, Sergi, Carles i Sergi) va aconseguir la victòria per a la colla pratenca.

A més del reconeixement del jurat, el del públic i el de la resta de colles, el premi per al grup de percussió dels Diables del Prat serà poder tornar a obrir el Correfoc de les Festes de la Mercè de Barcelona, el proper mes de setembre.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 1 octubre, 2026 - 13:15

L’ornitologia protagonitza el Cicle Ada Lovelace 2026

El Centre Cívic Palmira Domènech dedica la nova edició del seu cicle de...

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:15

Nou club de lectura sobre temes de salut

A proposta de les participants a l'Aula de Salut, s'inaugura el Club de...
centric_classica_26_madama_butterfly_2.png

dimecres, 30 setembre, 2026 - 12:00

El cicle "Viu la clàssica" torna amb propostes per a tots els públics

La nova temporada inclou dos concerts en viu i la projecció d’una sarsuela i...