Esteu aquí

"La Cocina de mi Vecina" convida el veïnat a compartir la passió per la cuina

Us animem a formar part d'aquest espai quinzenal d'intercanvi de receptes i sabers culinaris

dimecres, 26 febrer, 2025 - 12:00

"La Cocina de mi Vecina" és molt més que un espai de cuina: és un punt de trobada on el veïnat es reuneix cada quinze dies per compartir receptes, experiències i bons moments al voltant dels fogons. Aquest projecte, que es duu a terme a la cuina del Ribera, convida a qualsevol persona amb ganes de cuinar, sense necessitat de ser experta, només amb la il·lusió de gaudir i aprendre en bona companyia.

Les sessions tenen lloc els divendres a la tarda, de 17.30 a 20.30 hde forma quinzenal, i són les mateixes persones participants qui proposen i duen a terme les receptes, fent de cada trobada una experiència única i participativa. Amb el temps, s'ha creat un espai de convivència gastronòmica autogestionat que sempre busca incorporacions per continuar creixent i enriquint-se amb noves aportacions culinàries.

El passat divendres 21 de febrer, va ser una jornada especial oberta a tothom qui va voler sumar-se a l’experiència d'aprendre a cuinar "migas", un plat tradicional amb múltiples versions i sabors. Va ser una oportunitat perfecta per experimentar, compartir i gaudir d’una vetllada gastronòmica en comunitat.

Si vols formar part de les trobades, pots contactar amb el Centre Cívic de forma presencial, per telèfon o a través del correu ccriberabaixa@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 13 novembre, 2025 - 12:30

Taller de Teatre Kaddish, 50 anys cultivant el teatre al Prat

L’entitat treballa des dels seus inicis per fer del teatre un espai de...

dimecres, 12 novembre, 2025 - 16:30

L’Associació de Veïns de Llevant fa bones migues a la Palmira

Una jornada de cuina i dinar comunitari reuneix veïnes i veïns al Centre...

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...