Esteu aquí

La ciutadania visita els nous aparcaments de Verge de Montserrat

Centenars de persones aprofiten les jornades de portes obertes per conèixer els dos nous pàrquings municipals subterranis: Montserrat i Marina

L'alcalde del Prat, Lluís Mijoler, va visitar els aparcaments acompanyat del tinent d'alcalde d'Urbanisme, Juan Pedro Pérez.

dijous, 18 juliol, 2019 - 13:45

El divendres 13 i el dissabte 14 de juliol, l'empresa municipal d'habitatge i aparcament Prat Espais va organitzar dues jornades de portes obertes als dos nous aparcaments municipals subterranis de l'av. de la Verge de Montserrat: els pàrquings Montserrat i Marina. Centenars de persones els van visitar durant els dos dies de portes obertes. 

L'aparcament Montserrat, situat entre els carrers de Jaume Casanovas i Frederic Soler, compta amb 220 places, de les quals 7 estan reservades per a usuaris amb mobilitat reduïda i 6 compten amb connexions per a vehicles elèctrics. D'altra banda, l'aparcament Marina, situat entre Frederic Soler i Carretera de la Marina, disposa de 301 places, 10 per persones amb mobilitat reduïda i 7 per a cotxes elèctrics.

Es preveu que els aparcaments entrin en funcionament al setembre.

Llistes d'admesos i exclosos

Prat Espais ha publicat les llistes definitives d'admesos i exclosos a les places de tots dos aparcaments. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...
Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...