Esteu aquí

La Cia. de Dansa Mar Gómez, Premi Ciutat de Barcelona 2010

TEMES: Cultura

Teatre

divendres, 18 febrer, 2011 - 09:54

La Cia. de Dansa Mar Gómez ha estat guardonada amb el Premi de Dansa i Circ Ciutat de Barcelona per les representacions de "Dios menguante" al Teatre Villarroel, en el marc del cicle Dansalona, i per la voluntat de comunicar durant anys amb un públic molt divers per via de la dansa i de l'humor.

Vinculació amb el Prat
L'espectacle va ser creat en el marc de la Residència de dansa que la companyia ve desenvolupant des de l'any 2006 a la ciutat del Prat, per tal de fomentar, visibilitzar i normalitzar la dansa a la ciutat, tot duent a terme activitats de formació amb diferents col·lectius ciutadans i participant en les diferents programacions de ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...