Esteu aquí

La Capsa torna a obrir les portes

Durant el mes de juliol es tornaran a reprendre progressivament els serveis, projectes i activitats a l'equipament

divendres, 3 juliol, 2020 - 12:30

Han passat gairebé quatre mesos des que es van tancar les portes de La Capsa. Abans d’obrir-les de nou, hem hagut d’ajornar o adaptar molts dels nostres serveis i projectes. El procés de tornada serà de forma progressiva, posant molta cura a l’hora d’ajustar totes les activitats a les mesures de seguretat. Què podeu trobar en aquesta nova etapa?

Obrim portes a l’oficina: a partir de l’1 de juliol ens podreu trobar de 17h a 20h totes les tardes de dilluns a divendres i de 10h a 13h els dimarts al matí.

Servei de bucs: a partir del dilluns 13 de juliol engegarem la maquinària creativa de l’edifici. Els horaris seran reduïts, així com la capacitat de cada buc. Si hi esteu interessats pareu atenció a les xarxes perquè anirem informant tan bon punt estigui tot enllestit.

NoDJSessions: música a la terrassa! Algunes de les melòmanes de la ciutat es passaran per La Capsa: Dj’s amateurs però amb qualité proffessionnelle, de ben segur un dels millors plans per a una vetllada d’estiu.

Cinema i música: Tornem a reunir-nos amb el setè art! Seguint les petjades d’altres anys, unim de nou cinema mut i música en directe els dimecres de juliol. Enguany projectarem “Moana” de Robert J. Flaherty amb banda sonora de Caireles, “Tabú” de F.W. Murnau amb Albert Burcet i “Nanook, el esquimal” de Robert J. Flaherty per Los Astronautas del Modo.

Però tot i que és ara quan La Capsa obre les portes, no hem parat durant tot aquest temps: els creadors del Cinema i Música ja porten alguns mesos preparant l’acompanyament musical de les pel·lícules. El procés ha estat via telemàtica i no hem pogut ficar el cap durant els seus assajos, però us assegurem que serà espectacular: podreu veure nous instruments com l’arpa, una closca marina o una flauta barroca acompanyant per primer cop pel·lícules documentals.

Per altra banda, aquesta última setmana La Capsa ha donat cabuda al projecte de L’Escola d’Arts en Viu, Campus Capsa, a on un grup de joves d'entre 12 i 17 anys participen d'un conjunt musical en el que preparen diverses cançons que  ofereixen en un concert  per als familiars l'últim dia del curs.

Esperem veure-us per aquí!

Compartir

Noticies relacionades

El Prat Nocturn 2025_Llarg

divendres, 16 gener, 2026 - 08:00

El Prat Nocturn 2025 ja és al web: L’any dels 15

El Prat Nocturn 2025 ja es pot viure també en format digital. Podeu veure l’itinerari complert d’aquest any, L’any dels 15,  a la pàgina web El Prat ocult, amb t...

dijous, 15 gener, 2026 - 15:00

El pintor Josep Bages serà recordat als jardins de davant la Torre Muntadas, que des d’avui porten el seu nom

“És la nostra manera de retre-li homenatge en una ciutat que fomenta i estima...

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...