dimarts, 11 novembre, 2008 - 20:03
L'entorn virtual i l'accés a Internet ofereixen, avui en dia, un món de possibilitats per crear, compartir, col·laborar i relacionar-se. Aquestes webs, anomenades 2.0, faciliten l'accés a xarxes i projectes de forma gratuïta i obren moltes possibilitats en el camp del coneixement, la relació i l'acció col·lectiva.
Ja fa temps que la Capsa és present de forma activa a aquests portals. Primer va ser a myspace on els músics van trobar un marc idoni per difondre els seus projectes i relacionar-se amb les sales de concerts.
Youtube i la possibilitat d'enregistrar i facilitar l'accés a continguts visuals és una altra de les webs on la Capsa té presència i on podeu cercar o pujar imatges de concerts i projectes desenvolupats a l'equipament.
Aviat farà un mes que La Capsa va entrar a formar part de la xarxa relacional www.facebook.com, una web basada en les relacions d'amistat i que esdevé un espai de comunicació i relació excepcional. Aquest lloc web 2.0 permet interactuar i crear una xarxa de relacions virtuals amb l'entorn local i global. En aquest mes de vida, La Capsa ja té 540 amigues i amics amb qui compartir missatges, esdeveniments, imatges, vídeos i molt més.
La Capsa també és present i treballa amb altres recursos i llocs 2.0 com twitter, lastfm...
dimecres, 30 abril, 2025 - 12:00
dimecres, 30 abril, 2025 - 11:30
dimarts, 29 abril, 2025 - 15:00