Esteu aquí

La C-31 entre el Prat i l'Hospitalet, el tram amb més accidents

Segons els resultats del darrer estudi EuroRAP que ha elaborat el Reial Automòbil Club de Catalunya (Racc).

dijous, 18 desembre, 2008 - 09:14

El tram de 7,3 km de l'autovia de Castelldefels (C-31) entre el Prat i l'Hospitalet és el que registra una concentració més alta d'accidents de tot Catalunya, segons els resultats del darrer estudi EuroRAP que ha elaborat el Racc. La mitjana anual d'accidents en aquest tram és d'1,4 per cada quilòmetre.

Com és lògic, els trams amb més elevada concentració d’accidents de Catalunya es troben fonamentalment a la regió metropolitana de Barcelona, ja que són els que registren un trànsit més intens.

Tot seguit podeu consultar, en format Pdf, una nota informativa emesa pel Racc i el Servei Català de Trànsit amb els resultats de l'esmentat estudi.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 juny, 2025 - 11:45

El Prat acull la conferència final del projecte europeu EU Food Security Hub

El proper dimecres 19 de juny, de 9 a 14 h, el Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa acollirà la conferènci...

divendres, 13 juny, 2025 - 09:30

El Bicibox arriba a dues estacions de metro del Prat de Llobregat

L’AMB inaugura el servei als vestíbuls de Cèntric i Les Moreres, amb 27 i 25...