Esteu aquí

La Beca Jaume Codina, per a un treball sobre frases fetes del Prat

TEMES: Cultura

El treball el farà Joan Puig Malet, conegut blocaire pratenc.

divendres, 30 juliol, 2010 - 13:36

El Jurat de la Beca Jaume Codina Vilà de recerca d’història local de l’Ajuntament del Prat de Llobregat ha decidit atorgar el premi 2010 a la proposta de treball "Trons a remolar. Refranys, dites, locucions i frases fetes del Prat de Llobregat", presentat pel Joan Puig Malet.

Puig Malet és conegut per ser un dels blocaires més actius i reconeguts del Prat. El seu treball, que ha d'estar enllestit en el període d'un any, serà publicat en el marc de la col·lecció de textos locals que edita l'Ajuntament.

Enguany s'han presentat a la Beca Jaume Codina un total de cinc propostes. El jurat, de manera unànime, ha valorat molt positivament l’alt nivell de totes les propostes presentades i la qualitat investigadora, avalada pels seus currículums, de les persones que s’han presentat a l’edició d’enguany.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 24 abril, 2026 - 13:00

El Prat celebra un Sant Jordi ple de llibres, roses i entitats

La ciutat va viure una jornada multitudinària que referma la vida cultural i...

dilluns, 20 abril, 2026 - 11:00

El punt d’edició Viquidones Prat ja està en marxa

Tres sessions al Centre Cívic Palmira Domènech han servit per recuperar el...