Esteu aquí

La beca Fotografia i Societat, per a un projecte sobre discapacitat

El projecte està dotat amb un premi de 1.000 € i comporta la producció del projecte presentat i la seva exposició.

dimarts, 7 abril, 2009 - 13:30

El jurat de la IV Beca de Fotografia i Societat, que atorga el Centre Cívic Jardins de la Pau des de l'any 2005 amb l'objectiu d'ésser una eina de suport a la creació i la difusió en l'àmbit de la fotografia, ha decidit per unanimitat atorgar la beca al projecte "Discapacitats adults", de Xènia Sola.

El jurat està format pel president de la Federació Catalana de Fotografia, Raimon Moreno; el president de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Catalunya, Miquel Galmes; un membre de l’Agrupació Fotogràfica Prat, Fernando Vecino; la fotògrafa local Rosario Moreno; la tècnica de cultura, Montse Morillas; i el director del Centre Cívic, Ferran Pozo.

El projecte està dotat amb un premi de 1.000 € i comporta la seva producció i exposició, durant els mesos de setembre i octubre, a la sala d'exposicions de l'equipament.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 setembre, 2025 - 13:15

El Prat acollirà diverses activitats amb motiu del Dia Mundial de l’Alzheimer

També es duran a terme més activitats a tot el Baix Llobregat
patrimoni_prat nocturn_24.jpg

divendres, 12 setembre, 2025 - 13:15

15 anys de Prat Nocturn: un viatge per la història del Prat a La Ricarda

Aquest any tindrà lloc del 22 al 25 de setembre i la reserva de plaça es...

divendres, 12 setembre, 2025 - 09:45

Arrenca el curs a L'Escola d'Arts en Viu

Aquest centre municipal de formació artística inicia el que serà ja el seu...