Esteu aquí

La Banda de Música del Prat actua amb Jorge Drexler a Viladecans

Es van conèixer dissabte i diumenge van tocar plegats.

dilluns, 26 novembre, 2007 - 10:00

El cantautor sud-americà Jorge Drexler i la Banda de Música del Prat van actuar plegats al teatre Atrium de Viladecans diumenge passat.

Aquesta actuació conjunta va ser fruit de la casualitat, doncs el dissabte, abans que Drexler actués al teatre Modern del Prat, es va trobar pel carrer amb la cercavila de la Banda i s’hi va interessar, tot proposant-los d’actuar amb ell el dia següent a Viladecans.

La Banda va elaborar les partitures al matí, van assajar amb Drexler a la tarda i al vespre van fer l’actuació interpretant dues cançons del repertori del cantautor.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 15:00

El projecte La Ciutat Revelada fa créixer la comunitat fotogràfica al voltant del laboratori analògic de Jardins de la Pau

Dedicat enguany a "El relat industrial dels marges", el projecte ja ha...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 12:15

La Festa Major 2026 ja té a punt el programa amb música, cultura popular i activitats per a tots els públics

Del 25 al 28 de setembre, la ciutat torna a celebrar la seva festa més xamosa...