Esteu aquí

La 21a Mostra d’Entitats arriba amb força

Es durà a terme els propers 1, 2 i 3 de desembre, en el marc de la 50a edició de la Fira Avícola

dilluns, 27 novembre, 2023 - 12:00

El cap de setmana de la Mostra és un moment molt especial per a les entitats, ja que és el moment on cada any es retroben i participen en aquest esdeveniment amb l’objectiu de donar a conèixer als pratencs i les pratenques la tasca que fan cadascuna d’elles, al llarg de l’any.

Enguany, la Mostra en reunirà gairebé un centenar de diferents àmbits: social, educatiu, esportiu i cultural, així com consells municipals i projectes municipals.

A la vegada que la Fira, les entitats també celebraran el seu aniversari mirant al passat i la seva història, de vital importància per la ciutat del Prat, gaudint el present i somiant un futur amb nous reptes i fites.

A la 21a Mostra podreu trobar els estands de les diferents entitats i també un munt d’activitats organitzades per elles mateixes. Podeu consultar totes les activitats al següent enllaç.

#21MostraEntitats

Durant els plenaris de preparació previs a la Mostra, les Entitats han participat en uns tallers amb l’objectiu de millorar la seva comunicació a través de les xarxes socials.

Durant tot el cap de setmana, podreu seguir la seva activitat a les seves xarxes socials i especialment a Instagram, ja que entre totes han dissenyat diferents stickers que podran i podreu utilitzar durant la celebració de la Mostra.

Aquests stickers es poden afegir als stories d’Instagram buscant amb les etiquetes: elprat, Entitats i/o mostraentitats.

Dia Internacional de les Persones Voluntàries

El Punt de Voluntariat impulsa una nova campanya per captar més persones voluntàries i ho fa en el marc de la 21a Mostra d’Entitats.

Serà el dissabte 2 de desembre, a les 11:30 h, quan es realitzarà una acció explicativa dels diferents projectes existents al Prat, dins del pavelló de la Mostra.

La nova campanya vol apropar a la ciutadania els diferents sentiments que desperta el Voluntariat a través d’imatges dels diferents projectes que actualment estan actius al Prat.

En són més de 70 els projectes en els quals podeu participar. Apropeu-vos i coneixeu on i com podeu fer del Prat una ciutat millor.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...

dijous, 19 juny, 2025 - 10:00

Fi de temporada dels clubs de lectura de la biblioteca Antonio Martín. El curs lector diu adeu fins a la temporada 25-26

Els clubs de lectura, una de les activitats per a adults amb més tradició que...

dimecres, 18 juny, 2025 - 18:00

Del Cinema als Videojocs: Nits d’estiu a la plaça Joan García-Nieto

Una nova etapa on la música en directe es fusiona amb l’univers digital per...