Esteu aquí

La 17a edició de Petits Contes conclou aprofundint en els orígens geogràfics i culturals de les famílies

Els 29 contes de l’alumnat de les escoles Bernat Metge i Mare de Déu del Carme ja es poden consultar a la Plataforma web

divendres, 14 maig, 2021 - 14:00

Avui divendres 14 de maig, el dia oficial de la cloenda del projecte, es pot visitar l’edició d’enguany de la plataforma web on es poden veure, consultar i llegir totes les històries, generades en diversos formats i que han treballat els alumnes durant el curs amb el suport de les seves famílies.

El projecte Petits Contes on participen les escoles Bernat Metge i el Col·legi Mare de déu del Carme, arriba a la seva fase final. Enguany s’ha celebrat un acte de cloenda virtual des del Centre Cívic Jardins de la Pau i les escoles a través de Zoom. A més, com cada any, les històries s'han publicat a la plataforma web

En aquesta edició, s’ha mantingut la temàtica dels orígens, com a eina per a poder vincular i treballar amb les famílies de l’alumnat. En aquesta ocasió, els nens i les nenes, per grup o en parelles, han realitzat un treball d’investigació previ en diàleg amb les seves famílies. D’aquesta manera, han aprofundint en aspectes més concrets com la gastronomia, els personatges històrics, explorant el que aquests personatges expliquen dels nostres orígens científics o els mites, com a relats dels orígens. Aquest any les històries es presenten principalment en presentacions amb text i fotografies i en format audiovisual, totes elles ben originals i expressives.

Per aquesta cloenda virtual, hem comptat amb la presentació i dinamització de la Karla, la qual amb el seu entusiasme i espontaneïtat ha aconseguit que els i les joves ballessin una coreografia per escola de forma simultània, tot a través de les pantalles. A més, durant la presentació, s’ha donat veu a l’alumnat del projecte, el qual ha expressat amb quines dificultats s’ha trobat al llarg del procés, què ha estat allò que més li ha agradat, així com també hem pogut gaudir d’un recull dels contes d’aquesta edició i d’unes preses falses ben divertides.

Prèviament també s'han compartit a les xarxes socials del Centre Cívic Jardins de la Pau (Facebook i Instagram) imatges i vídeos, com el que trobeu a la notícia, del procés de creació i desenvolupament del projecte que s'emmarca dins del programa municipal IntersECCions.

 

El treball dels Orígens dins del projecte Petits Contes

Media Root

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 21 juliol, 2026 - 14:00

Prepareu l'agenda: L'Aparador torna per Festa Major amb mercat d'artesania, tallers i vermut amb DJ

La trobada Fet a mà del Prat i un vermut musical són les grans novetats d...

divendres, 17 juliol, 2026 - 10:15

Arts en Viu reforça la seva aposta per la dansa contemporània amb Big Bouncers

Una iniciativa centrada en la creació, la participació i l'exhibició per...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 11:15

El true crime protagonitza una nova edició del Vermut de Sèries al Centre Cívic Palmira Domènech

Prop de 40 persones participen en una trobada conduïda per la periodista...